Magister BB krém ♥


Az alapozótermékek számomra sokszor okoznak fejtörést. Általában úgy érzem, egyáltalán nincs szükségem ilyesmire, másnap már olyan állapotban van az arcom, hogy ragaszkodom hozzá, hogy valamivel kicsit elfedjem, korrigáljam. Persze vannak köztes megoldások is, mint a színezett hidratálók vagy a - még mindig - nagyon népszerű BB krémek.

A BB krémek valahogy nálam sosem úgy működtek, ahogy kellene, illetve nagy különbséget látok az itthon, drogériában kapható és az ázsiai BB krémek között. A drogériás változatok valahogy nekem túl tömények, úgy érzem, hamar elkezd zsírosodni alattuk (az amúgy nem zsíros) bőröm. Illetve a legnagyobb problémám, hogy nemcsak túl sötétek, hanem túl narancssárgák is nekem. Egyszerűen szólva úgy szoktam kinézni tőlük, mint egy répa.

Így érthetitek, hogy a BB krémekkel való kapcsolatom talán egy kicsit... nem, mondjuk ki: Nem túl jó. Míg az ázsiai verziókat nagyon szeretem, addig a könnyebben beszerezhető darabok egyszerűen nem passzolnak hozzám. Így egy ideje felhagytam a kísérletezéssel, jó volt nekem a hidratálókrémemmel kevert alapozóm. Amivel szintén szenvedtem, mert olyan világos bőröm van, hogy nem nagyon van a márkák kínálatában hozzám passzoló árnyalat. Nem egyszerű a dolog, na. :)


Aztán jött a Magister BB kollagén SPF10 kréme.

Ami is egy innovatív fizikai fényvisszaverővel ellátott BB krém, mely segít kiegyenlíteni a bőrtónust, halványítani a bőrhibákat. Bio erdei mályvával nyugtatja, növényi kollagénnel feltölti, Q10-koenzimmel pedig feszesíti az arcbőrt. Összesen 11 funkciót képes ellátni, erről részletesen ITT olvashatsz. 

A krém egy masszív kis üvegtégelyben kapott helyet, ami műanyag, pumpás kupakkal van ellátva. Így az adagolás is nagyon könnyű és a termékbe sem kerül bele semmiféle "kosz" a kezünkről. A címke eleje logózott, csinos és letisztult, a hátulján viszont igazi információbomba fogad minket. Erre a termékre (illetve a márka egyetlen termékére sem) nem lehet panasz abból a szempontból, hogy nehezen lehet bármit is megtudni róla. 



Ez a BB inkább sűrűnek mondható, mégis lágy, krémes és könnyen eloszlatható. Az illata is nagyon finom, bár nehezen tudnám leírni. Talán valami diófélére emlékeztet, de közben púderes is. Felvitel után már nem sokáig lehet érezni, letompul és kicsit édeskés marad. De ezt is csak azért tudom, mert a kézfejemen próbálgattam, úgyhogy szerintem senkinek nem lehet túl zavaró emiatt. 

Két színben kapható, Light és Medium, én az előbbit próbáltam, természetesen. Annyi sztori fűződik ehhez, hogy éppen akkor voltam a Magisternél, amikor talán tervben volt még csak a BB krém. Persze elmeséltem minden problémámat a színnel kapcsolatban, hogy nemcsak sötétek, hanem túl narancssárgák is nekem a hasonló termékek és több, nagyon világos bőrű lánytól hallottam már hasonlót. Így Ildikó figyelembe vette a problémát a BB készítésekor és jelentem, megalkotta a tökéletes hipóreklám bőrre való BB krémet. Nem sötét, nem narancssárga. Alkalmazkodik a bőr saját színéhez, egybeolvad vele, talán meg sem lehet mondani, hogy felkentem valamit. 

Annyit kell még itt ehhez hozzátenni, hogy ez a termék nem alapozó, nincs olyan fedése. Színezettségének funkciója az, hogy egységesítse az arcbőrt, korrigálja a pirosságokat, foltokat, karikákat. Mindemellett azonnal lehet érezni, hogy jól hidratál és szépen szívja be a bőr. Ha reggel ezt használod, nem kell külön fényvédő és arckrém, elég ezt feldobni. Jó állapotban lévő arcbőr esetén nem is kell külön alapozó sem. Sminkalapként is szépen végzi a dolgát, nálam megtartja a szemfestéket, pirosítót, de akár alapozó alá, primerként is használhatjuk. 



Kényelmes viselni, maszkhatása sosem lesz és egyszer sem volt olyan érzésem, hogy fullasztó réteget képezne a bőrömön. A legjobb pedig, hogy a használata mellett az arcom szépen gyógyulgatott, a bőröm összképe hétről hétre szebb lett tőle. Nem szárít, nem zsírosít. 

A képeken az arcomat a BB krém felkenése előtt és után láthatjátok. Nézzétek a piros pöttyöket és foltokat, picit el lettek nyomva. Az összhatás sokkal szebb, de nem púderesen darabos és nem is fényes, nagyon természetes. Ha nagyobb bőrhibák vannak az arcomon (mint például a szemöldököm mellett a piros pötty), használok a BB mellé egy pici korrektort is.

Ahogy észrevehettétek a leírásból, nekem nagyon bevált ez a krém, már a második adagot használom belőle. Bátran tudom ajánlani Nektek, ha nem akartok minden reggel alapozót használni, csak egy kevés extra kell a bőrötöknek a napindításhoz, illetve, ha szeretitek a "sok" az egyben termékeket. 

100%-ban természetes, 100%-ban vegán készítmény. 30 ml, 3790 Ft. A BB krémet megtaláljátok a Magister üzleteiben és a www.magisterproducts.hu oldalon. 

Ti naponta használtok alapozóterméket? Van bevált BB krémetek? A Magister BB-jét próbáltátok már?

0 megjegyzés: