GLAMOUR-napok Tipplista | Szépségápolás


Sziasztok! Idén ősszel ismét Glamour-napok, természetesen. Annyira nem akartam rápörögni a dologra és hónapokkal ezelőtt még ott tartottam, hogy úgyis csak pár apróságot fogok venni... Aztán a Glamour meglepett egy példánnyal a magazinból - amit ezúton is nagyon szépen köszönök <3 -, megláttam a kuponokat és elszabadult a pokol. 

A kívánságlista - Már régóta úgy érzem, szükségem lenne pár új bútorra és valahogy az elhatározás most érett meg bennem erre. Úgyhogy Praktiker látogatás lesz és a Butopea (ex bútoraim.hu) oldalt is újra nézegetem (már napok óta) szépséges darabok és inspiráció után kutatva. Szeretnék egy doboz szürke falfestéket, talán szőnyeget is. Ha meg már úgyis elmegyek a Praktikerig, körülnézek a karácsonyi díszek között - mert bizony már kint vannak! 

Drogériák kapcsán: Szemhéjtust fogok vadászni, illetve nagyon érdekelnek a Rimmel új, csókálló Provocalips rúzsai. Szettben, csókmintás dobozban lehet őket kapni a Dm-ben, illetve egyesével is, persze. Viszont úgy hallottam, hogy limitáltak lesznek, úgyhogy érdemes rájuk lecsapni. Azóta voltam Dm-ben és nem volt egy darab sem. Reggel fél 9-kor. :( Meg persze Pöpike kap egy csomó macskakaját. A kívánságlistám idén ennyi lenne, úgyhogy ennek nem véletlenül nem szántam több helyet itt. Inkább mutatom, mi az, amit bátran ajánlanék Nektek is kuponnal beszerezni.

Tipplista

Természetesen a Maybelline új, The Burgundy Bar palettáját én sem hagyhatom ki a felsorolásból - idén ez a kívánságlisták sztárja. Sajnos, itt Szombathelyen még nem találkoztam össze vele, de sok helyről hallottam, hogy már kint van. Ha meglátjátok, csapjatok le rá, mert eszméletlen szép és jó. A Fit Me! korrektor még mindig nagy kedvencem és szívesen ajánlom, de ugye van már nekünk egy ikonikus Instant Anti-Age The Eraser Eye is - mindkettőre érdemes rápillantani. A MasterCamo paletta is szuper vásár, 50%-kal olcsóbban meg pláne. Van benne színes és bőrszínű korrektor és highlighter is. 

Az új SuperStay alapozó is megérne egy misét, nagyon jó a fedése, kellemes viselni és pluszpont, hogy van egészen világos színben is. A Tattoo Brow szuper darab lehet, ha egy macerálással akár 3 napra is le akarjátok tudni a szemöldökötök színezését. Felkened, megszárad, lehúzod, kész. Nézzetek rá, ha szívesen kísérleteztek. 

Maybelline termékekre 40% kedvezmény a Rossmannban (+10% vásárlás-végösszegi kupon). 1 db termékre 50% kedvezmény a Dm-ben. 30+20% a Müllerekben. 


A következő adag sminkcuccban pár olyan darab van, ami a Viszkok Fruzsi kedvencei neszesszerből az én kedvencem is lett. Ezelőtt még nem használtam Lovely palettát és el kell mondanom, nagy hiba volt. Megvan a hasonló színeket tartalmazó UD paletta is, azt kell mondjam, nem nagyon tudnám megkülönböztetni őket, ha nem látnám a csomagolást. Szuper paletta, szuper - illetve most még szuperebb - áron. Szintén a Lovely-tól, K-Lips, amiből már nekem is kettő van. Tartós, mattra szárad (idén ősszel is nagyon mennek a matt dolgok), az ajkakat nem szárítja. Én is dobok a kosaramba, ha marad még valami belőlük a polcokon, mire a Rossmannba érek. A 25%-os dekorkozmetikai (+10% vásárlás-végösszegi kupon) érvényes rá. 

Az Essence Lash Princess spiráljába újra belezúgtam, természetes, de dús hatást kölcsönöz a pilláknak. Szintén Rossmann 25%-os dekorkozmetikai (+10% vásárlás-végösszegi kupon) vagy Müller 20%-os végösszegi kupon. 

A képen nem látjátok, mert bedobtam az egyik táskámba és nem bírtam előhalászni, de szeretettel ajánlom Nektek a L'Oréal Miss Baby Roll szempillaspirált is, amiről nyáron már sokat áradoztam. Tudjátok, az a szép, pasztell kupakos. :) L'Oréal termékekre 40% kedvezmény a Rossmannban (+10% vásárlás-végösszegi kupon). 1 db termékre 50% kedvezmény a Dm-ben. 30+20% a Müllerekben. 


A másik márka, amivel a Maybelline-hez hasonlóan nagyon elfogult vagyok, a NYX. Szintén sok-sok terméket próbáltam már tőlük és szinte kivétel nélkül mindet szerettem. Egész nyáron a Lid Lingerie palettámat (LLSP01) nyúztam, annyira csoda alapszínek vannak benne! Meg lehet belőle oldani nappali és esti sminket is és olyan brutál barna füstös szemeket lehet belőle csinálni, hogy csak na! 

Nemrég érkezett egy hatalmas adag újdonság hozzám a márkától, a metálos matt ajakra valóktól oda meg vissza vagyok. Lerobbanthatatlanul tartósra száradnak ezek a Liquid Suede darabok is. Szintén matt szépség a Super Cliquey, a számomra eddigi legérdekesebb adagolóval. Krémes, nem szárítós, matt, különleges színekben. Maradva a matt dolgoknál: matt, extra tartós szemhéjkrémek. Ez a fehér Lid Lingerie nagy kedvencem, most azzal próbálkozom, hogy tusként is tudjam alkalmazni. Ha betértek az üzletekbe, nézzetek rá a Contour Intuitive palettákra is! Egymáshoz passzoló színeket tartalmaznak, 6 szemhéjpúder, 2 highlight és 1 pirosító formájában. 

Kupon ellenében 20% kedvezménnyel tudtok vásárolni az Allee és WestEnd NYX üzleteiben. 


A végére egy nagy adag kencét tartogattam. A Vichy Dercos Densi-Solutions termékcsaládjával most ismerkedem. Azt ígéri, hogy 6 hét alatt vastagabbá és erősebbé teszi az elvékonyodott, erőtlen hajat. A tincseim zabálják (már bocsánat a kifejezésért) és köszönik szépen, sokkal jobban érzik magukat. Hajbajra, ha tehetitek, próbáljátok ki, kuponnal 20% kedvezménnyel a részt vevő patikákban. Lista a www.vichy.hu-n. 

Új márka a drogériák polcain a Barnängen. Én is éppen most ismerkedem vele, sokat még nem tudok mondani róla, de jelzem, hogy őt is meg lehet kaparintani kedvezményesen. Barnängen termékekre 25% kedvezmény a Rossmannban (+10% vásárlás-végösszegi kupon). 20+20% kedvezmény a Müllerben. 

A Mixa termékek sem túl régen kerültek be hozzánk, többet is próbáltam már; az érzékeny bőrre való arckrém zseniálisan hidratál, a micellás víz szépen tisztít és kíméletes. A testápoló és a kézkrém is kedvenc, szóval összességében talán csak jót tudok mondani arról, amit eddig a Mixa-ból láttam. Mixa termékekre 25% kedvezmény a Rossmannban (+10% vásárlás-végösszegi kupon). 

A Nivea lemosókat ilyenkor érdemes igazán venni, a képen látható micellás kendőből ilyenkor szoktam betárazni. Nálam verhetetlen: leszedi a sminket, nem túl száraz és nem szárítja ki a bőrömet. A normál árán húzom a szám, de féláron minden pénzt megér. Nivea arctisztítókra 40% kedvezmény a Rossmannban (+10% vásárlás-végösszegi kupon). 50% kedvezmény a Dm-ben. 

Az Eucerin Dermato Clean micellás arclemosója egy ideje nagy kedvencem - szó szerint is, mert hatalmas, 400 ml-es kiszerelésben van meg. Meglepő módon még a nagyon ragaszkodó, eddig csak kétfázisú lemosóval leszedhető spirálomtól is megszabadított, dörzsölés nélkül. Nem csíp, nem szárít, se a bőrömön, se a szememen. 20% kedvezménnyel a részt vevő gyógyszertárakban. Lista: www.eucerin.hu  

A Herbioticum meglepett nemrégiben két gránátalmás Sheavarázzsal. Mondanom sem kell, a bőröm száraz területei imádják. A könyököm például karcosan szárazzá tud válni, ezen is segített. Sok vitaminkészítmény is van a márka kínálatában. Nézzetek körül náluk, én is azt fogom tenni. Pluszpont, hogy a kupon online is beváltható (így én most csak ezt írom ide)! 20% kedvezmény itt: www.multi-vitamin.hu 

Ti mire fogtok lecsapni a Glamour-napokon? Van valami, amire régóta vágytok és kuponnal akarjátok megszerezni? 

0 megjegyzés: