Biobaza Anticellulite termékcsalád


Mielőtt belefogok abba, hogy a termékekről meséljek, szeretném elmondani, hogy nem hittem soha a narancsőr elleni, feszességet adó, "bőrt szebbé tevő" készítményekben. Mikor megérkezett hozzám a Biobaza csomag, amiben három, pont ilyen termék lapult, csak remélni mertem, hogy az egészből azért valami jó fog kisülni. Csodakrém... nekem, a hitetlennek. Aztán a termékek nem csak simán jól szerepeltek, hanem lenyűgöztek, egy kis életmódváltással karöltve olyan eredményt értem el velük, amilyenről álmodni sem mertem. 

A narancsbőr vagy cellulit kapcsán a legtöbbet hangoztatott dolog talán az, hogy a nem össze-vissza evés és a mozgás, az egészséges életmód, ami segít rajta. Pont. Ez igaz is, azonban szeretünk reménykedni abban, hogy egy krém felkenésével már tettünk a makacs ragyák ellen valamit és nem csak a *(tudjátok minek) adtunk egy pofont. A legtöbb piacon lévő készítmény valószínűleg pont ilyen is, kenhetjük bármennyit, ha mellette sportolunk, figyelünk az étkezésre, akkor sem hat. Legalábbis több kozmetikussal beszélgetve erre a megállapításra kellett jutnom. Azonban létez(het)nek olyan feszesítő termékek, amik, ha megfelelő az étkezés, a mozgás, sokat dobhatnak az eredményen. 

A Biobaza termékeinek azzal a szemlélettel vetettem bele magam a tesztelésébe - az összetevőlista és az internet bogarászása után -, hogy most aztán minden esélyt megadok ezeknek a kencéknek a bizonyításra. Év eleje óta nem ettem gluténtartalmú ételeket, de a tesztelgetés első napjától kezdve nagyon odafigyeltem a cukortartalomra is, az étkezésemet elbillentettem a fehérjék fogyasztása felé és természetesen többet is mozogtam. Ennyit az előkészületekről, most nézzük a termékeket!



Első ránézésre ez a két krém elég hasonló, de természetesen összetevőikben és hatásukban is van különbség. A kék tubusos Skin Firming Gel egy, ananászból kinyert kivonatnak köszönheti feszesítő hatását. Segíti a méreganyagok távozását, serkenti a vérkeringést és hidratálja a bőrt. Narancsbőr kezelésére, reggeli használatra javasolt, parabén-, mesterséges színezék- és illatanyagmentes.  

Könnyed, gyorsan beszívódó, sárgás-barnás színű krém, illatában az ananászos savasság mellett azonnal érezni azokat az összetevőket, melyek felvitel után enyhén bizsergetik a bőrt. Könnyen beszívódik, a vizes, géles állag nem hagy maga után ragadós réteget a bőrön, a mentolos bizsergés pedig 10-20 perc alatt elmúlik és egyáltalán nem mondanám kellemetlennek.

Részletes leírás, összetevők ITT. A termék ára, ha jól emlékszem, 2700 Ft. 

A Body Remodeling krém serkenti a vérkeringést és koffeintartalmának köszönhetően zsírsejt lebontó hatása van, regenerálja és hidratálja a bőrt. Narancsbőr kezelésére, esti használatra és masszázshoz javasolt, parabén-, mesterséges színezék- és illatanyagmentes. 

A szín és az illat szinte (vagy talán inkább) teljesen megegyezik a kék tubusos darabbal. Itt nincsenek bőrbizsergető összetevők, viszont egy picit sűrűbbnek, olajosabb tapintásúnak éreztem ezt a krémet, egy picikét nehezebben is szívódott be. 

Részletes leírás, összetevők ITT. A termék ára, a jól emlékszem,  3000 Ft. 



A Body Reform szérum még sűrűbb, leírása alapján kicsit mintha a reggeli és esti krém keveréke lenne. Feszesít, segít lebontani a zsírsejteket, helyreállítja a bőr tónusát, rugalmasságot, puhaságot eredményez. A henger alakú tubusba szuszakolt krém mellett találunk 4 levél Body Reform kapszulát is a dobozban. Ajánlott őket együtt alkalmazni. A táplálékkiegészítő feladata a bőr vitalitásának elősegítése, a kollagénképzés és a makroelemek lebontásának segítése, a védelem megerősítése az oxidatív stressztől. 

Itt jött el az a pont, ahol kicsit kiborultam azon, hogy nem igazán találtam jó leírást a termékekhez még az interneten sem, nemhogy a tubuson. Magyar nyelvű infók nem is voltak a csomagoláson, de azért kisilabizáltam az összetevőlista és az angol leírás alapján, hogy valószínűleg napi két kapszula beszedése ajánlott. Ezt reggelente ejtettem meg, de alapesetben, ha ennyi infóval kellene dolgoznom úgy, hogy magam vásároltam meg a terméket, nem biztos, hogy be merném szedni a kapszulákat. 

A krém egyébként sűrűségéhez képest nagyon hamar beszívódik, kellemesen olajos, de nem fullasztó. Ez a pumpás tubus sokkal kellemesebb volt, mint a másik kettő klasszikus, kinyomkodós tubusa, jobban szerettem használni, nem kentem össze a csomagolást, míg azon ügyködtem, hogy a még krémes kezemmel visszapattintsam a kupakot. 

Részletesebb leírás ITT. A termék ára, a jól emlékszem, 6000-7000 Ft. (Erre legközelebb rápillantok a drogériában és frissítem az infót.) 


Az ananászos koncepció nagyon tetszik. A termékek szíve az ananászból kinyert bromelain koncentrátum, ez az ananászosság nagyon szépen jelenik meg a csomagoláson és a termékek illatában is. Az illatról szólva, először nagyon soknak és erősnek találtam, de aztán kifejezetten megszerettem. Viszont el tudom képzelni, hogy valakinek ez tényleg túl sok lenne és nem tudná megszokni. 

Visszatérve a csomagoláshoz: Nagyon tetszik az egységes, színes csomagolás, ami mégis letisztult tudott maradni. Ahogy már említettem, a szérum pumpás megoldása volt számomra a legszimpatikusabb, de igazából nagy problémám nem volt a másik tubussal sem. 

Az adagolásról: Értelemszerűen mindhárom krémet nem használtam egyszerre. Reggelente a kék csomagolásút kentem és bevettem a kapszulákat. Esténként pedig a szérumot használtam. Közben bele-belekóstoltam a Remodeling krémbe is, de alapvetően a szérum elhasználása után kenegettem inkább, esténként. 

A hatásról: Három hét használat után kezdtem el látni, hogy bizony ezek a krémek csinálnak valamit. A bőröm puhább, rugalmasabb lett és mintha a gödröcskék is halványodtak volna rajta. A további használat során a változás még szembetűnőbb lett, nincs mit tenni, alá kellett írnom, hogy valóban változást hoztak a Biobaza krémei. 

Többször volt már olyan időszak az életemben, amikor ugyanazokat a gyakorlatokat végeztem és ugyanúgy figyeltem az étkezésekre, mint a teszt alatt. De sosem javult ennyit a bőrképem, sosem halványodott ennyit a cellulit a combomon. Mindezt olyan termékekkel, amik 98%-ban természetes összetevőket tartalmaznak... 

Lenyűgözött a dolog, úgyhogy újravásároltam a kék krémet és a szérumot a Dm-ben, a Biobazának pedig ezúton is köszönöm, hogy megmutatta nekem, hogy lehet ezt így is. 

Ti használtok valamilyen krémet cellulit ellen? Hallottatok már ezekről a Biobaza krémekről? 

0 megjegyzés: