A Nail Shop bloggere lettem!


Ismét egy olyan hírt oszthatok meg Veletek, aminek nagyon örülök. Én lettem a Nail Shop bloggere. Ahogy már a Fb oldalamon is írtam; tudhatjátok rólam, hogy szeretek olyan videókkal/bejegyzésekkel ügyködni, amik kapcsán tanulhatok valami újat vagy valamit, amihez addig nem nagyon értettem. A "körmözés" is ilyen, próbálkozom, de nem mindig jön össze. Most viszont a Nail Shop Hungary-nak köszönhetően fejlődhetek ebben a témában. 

Több szempontból is különleges számomra ez az együttműködés, nemcsak a rengeteg új információ miatt, hanem amiatt is, mert mindent amit megtudok, szabadon átadhatok Nektek is. Így több videó, blogbejegyzés, Fb és Insta post is jön hamarosan. Az első videó már el is készült és látható a csatornámon. IDE kattintva meg tudjátok nézni. 

Az első videóban picit megismerhetitek a Nail Shopot, illetve az otthoni körömápolásba és annak eszközeibe kukkanthattok bele. Míg forgattam az első videót, többször jártam a boltban is és elkezdtem összeírni magamnak pár terméket, amit majd szeretnék kipróbálni. Gondoltam pár képpel megmutatom Nektek ezt a kis kívánságlistát is. 


Több oldalon keresztül tudnám sorolni a körömlakkokat - például a California Dreaming kollekció darabjait - amik tetszenek, de annyira sok lenne, hogy ezeket most kihagyom és mutatok inkább mindenféle egyéb csecsebecsét. Például ezt az OPI Breakfast At Tiffany's Avojuice mini szettet. 6x30 ml kézkrémet tartalmaz, mindenféle finom illatban.


Nailfettit láthattatok már a videóban, de annyira szép színösszeállítások vannak belőle, hogy biztos benevezek majd még párra. Persze nem csak a körmeimre tudom őket elképzelni, hanem sminkhez vagy akár kreatív felhasználásra (festéshez, stb...) is. 


Margarétát már sokszor gondoltam venni, hogy átlássam a lakkjaimat. Azért nem vettem ilyen klasszikusat, mert a pálcikás sokkal jobban tetszett. Azt hittem, hogy majd csak külföldről tudok ilyet rendelni, de rá kellett jönnöm, hogy sokkal egyszerűbben be tudom szerezni. 


Ezekkel a cukiságokkal a bolt polcain találkoztam először. Moyra mini nyomdalemez szettek. Tartalma: nyomdalemez, mini nyomda, nyomdalakk, lehúzó. EZT például szívesen kipróbálnám. 

Ennyi lett volna ez a kis bejelentős-kívánságlistás post. Remélem, lesz kedvetek követni a videókat és a körmös próbálkozásaimat. Ezt ITT majd megtehetitek. <3 

0 megjegyzés: