Tényleg csinál valamit a hajvitamin? Tricovel


Rémesen sok hajvitamin van már a polcokon. Találkozhatunk velük a drogériákban, a patikákban, de akár a hipermarketekben is. Nehéz a választás, sokszor kevés információnk van, nemhogy a készítményekről, de saját magunkról is. A saját bőrömön tapasztaltam, hogy bizony van olyan, hogy a hajszálak búcsút akarnak inteni nekünk, akármennyire is próbáljuk őket különféle készítményekkel megtámogatni. Esett már szó róla a blogon, hogyha drasztikus hajhullástól szenvedünk, bizony utána kell menni a dolgoknak; irány a háziorvos, nehogy valami nagyobb baj bujkáljon a dolog mögött. Ha viszont tudjuk, hogy egészségesek vagyunk vagy éppen megoldottuk a lappangó problémánkat, érdemes lehet megtámogatni a szervezetünket hajhullás esetén. Szintén jó megoldás lehet egy hajvitamin, ha hajszálaink elvékonyodottak, fénytelen a hajkoronánk vagy szeretnénk, ha hosszabb lenne a hajunk. 

A Tricovel Olaszország piacvezető hajvitaminja, melyet a Giuliani Gyógyszervállalat Hajhullás Elleni Kutató Részlege fejlesztette ki. Számos vitamin és ásványi anyag mellett Biogenina hatóanyagot tartalmaz, amely hatóanyag poliamin (spermidin), biotin és kalcium pantotenát egyedi kombinációja, amely európai - és világ-szabadalom alatt áll. A termékről minden információ megtalálható a www.tricovel.hu oldalon. 


Nagyon örültem, amikor felkérés érkezett a Tricovel tesztelésére, mert amúgy is gondolkodtam rajta, hogy tennem kellene valamit a hajam ügyében. Visszatérő probléma nálam a hajhullás, babahajnak se híre, se hamva nem volt már jó ideje a fejemen, a hajvégeim általában nagyon szárazak, töredezettek. Ez utóbbi miatt félévente vágatom (elvileg csak) a hajvégeimet (gyakorlatilag átlagosan kb. tíz centitől szabadulok meg ilyenkor). Amikor megérkezett hozzám a kéthavi adag, bejelentkeztem hajvégvágatásra. Jól éreztem, elég rossz volt a helyzet, sokkal több hajtól búcsúztam, mint amennyire felkészültem. Vagy 20 cm maradt a fodrászom padlóján; alig bírtam egy kis copfocskát összefogni a fejemen. Gondolhatjátok, hogy ezek után még jobban reménykedtem benne, hogy be fog válni a hajvitamin.

A leírás szerint, napi egy (viszonylag nagy, zöld) tablettát szedtem, mindig reggeli mellé, 60 napon keresztül. Ezzel nekem semmi problémám nem akadt, mivel más gyógyszert is szedek, bele voltam rázódva a dologba, nem felejtettem el bevenni ezt sem. Úgy másfél hónappal az első szem Tricovel után babahajakat vettem észre a fejem tetején. Valamivel később azt is észrevettem, hogy drasztikusan elkezdett nőni a hajam. Mire elfogyott a kéthavi adag, már egészen szép copfban tudtam összefogni a hajam. Mostanra már teljesen vissza is nőtt, pedig jóval lassabban szokott menni a dolog. Ráadásul a hajvégeim is szebbek, pedig semmit nem csinálok máshogy, mint eddig. 

Rettentően kíváncsi voltam, milyen hatással lesz a hajhullásomra a vitamin. Ahogy írtam, ez visszatérő probléma nálam. Alapvetően évszakváltásnál (is), tavasszal és ősszel szeret jelentkezni, de igazából bármi bajom van, a hajamon jön ki. Kétszer volt már olyan belsőszervi betegségem, amit gyulladás kísért (mindkettőnek műtét lett a vége), az egyiknél olyan mennyiségű hajat veszítettem el, hogy nem is akarok inkább gondolni rá. Szóval, mindig, amikor elkezd hullani a hajam, elkezdek rettegni, hogy mi lesz itt. Idén ősszel, bár jelentkezett a probléma, sokkal visszafogottabb volt, mint eddig. A dráma elmaradt, mert a fél hajam nem maradt a kezemben, ahogy végighúztam a copfomon az ujjaimat. Ezt semmi mással nem tudom magyarázni, csak a tablettákkal, mivel sem az étkezésemben, sem az életvitelemben nem történt változás.

Nálam több hajvitamin és hajhullásra való készítmény elhasalt már, de úgy tűnik most sikerült olyat találnom, ami hat. Ezen kívül eddig csak az élesztő vált be, de az sokkal visszafogottabban teszi a dolgát. Ha újra problémásnak látom a hajam, valószínűleg meg fogom vásárolni a Tricovelt. Ha hasonló problémákkal küzdötök, mint én, akkor bátran ajánlom Nektek is. 

Ti próbálkoztatok már hajvitaminokkal? Van olyan hajproblémátok, amivel nehezen birkóztok meg? 

3 megjegyzés:

  1. Érdemes akkor megvásárolni? Növeszteni akarom a hajam de nagyon lassan nő meg!!!

    VálaszTörlés
  2. 2 dobozon túl vagyok én is. Számomra nagyon pozitív a többi vitaminnal szemben, hogy csak 1 kapszulát kell bevenni naponta. Más vitaminokNál 2-3*1....és bizony sokszor elfelejtettem bevenni... Nekem amúgy hosszú, fenékig érő hajam van, de mindig gond volt, hogy szaraz volt, eltört a vége. Most gyönyörű, fényes és puha! Csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés