Szempillanövesztés | Alverde szérumok



Igazán sosem volt nagyobb gondom a szempilláimmal, bár mindig inkább hosszabbak voltak és ritkásabban nőttek. Nem gondoltam szempillanövesztésre, amíg ki nem próbálhattam a Realash (teszt ITT) kondicionálóját, ami szép eredményt hozott, de végül elkezdte irritálni a szemem, a szemhéjam mindig vörös és duzzadt volt és enyhén viszketett tőle. Az akkor kinőtt szempillák kb. fél év alatt lecserélődtek (néha rémisztő módon több szál is kihullott egyszerre) és az új pillasor gyérebb volt, mint valaha. Kevés és rövid lett minden pilla. Egy darabig nem foglalkoztam a dologgal, csak tincses műszempillával próbáltam korrigálni a hiányokat és egy kis hosszúságot adni itt-ott. Aztán a Dm-ben kalandozva egyszer csak megláttam az Alverde szérumait és lassan az is leesett, hogy kamiii egyszer már ajánlotta is őket.   


Kétféle szérum közül választhatunk, az egyik a szempillák növesztésére, a másik a regenerálásukra specializálódott. Először a növesztőt vettem meg (bár egy hét múlva követte a regeneráló is). A tusszerűen használható szérum kicsit édeskés illatú, teljesen átlátszó és naponta 1-2-szer alkalmazandó. Az éjszakai koffein szérum olajokkal és a szömörce héjából kinyert viasszal erősíti és regenerálja a pillákat. Leginkább egy szempillaspirálhoz hasonlít, úgy is kell használni. Ez is átlátszó, illetve száradásig talán néhol tejes színűnek látható. Felnyitáskor érezni némi alkoholt. 

Mindkét terméket használhatják kontaktlencse viselők is. Nem emlékszem pontosan az árakra, de úgy rémlik, előbbi 1400 Ft, utóbbi pedig 1900 Ft körül mozog. Az egészen biztos, hogy egyik sem volt 2000 Ft fölött. Frissítés (04.21.): Ma voltam Dm-ben, a növesztő szérum ára jelenleg 2199 Ft, a koffeines 1299 Ft. 


A pillanövesztőt reggel, a koffeines regenerálót este használtam két hónapon át - két hét után kezdtem változást felfedezni. Azt kell mondanom, nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel, irritáció nélkül, töredékárért majdnem ugyanazt a hatást kaptam, sőt, talán egy kicsit dúsabb kivitelben, mint a luxus szempillaszérummal. A pillák hosszabbak, erősebbek, a pillasor sűrűbbnek tűnik. Imádom és bátran ajánlom kipróbálásra. Pár napja bevetettem a koffeineset szemöldöknövesztésre is. 

Próbáltatok már szempillanövesztő szérumokat? Találkoztatok már az Alverde szérumaival? 

6 megjegyzés:

  1. Ez tényleg meggyőző! A koffeines nekem is megvan, a másktól féltem, hogy esetleg belepislogom a szemembe. Köszönöm a tesztet! Hasznos volt nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad. :) Nem kell félni attól sem, ugyanolyan, mintha tussal húznád ki a szemed.

      Törlés
  2. Szia! Írtad a végén hogy szemöldökre is használtad, arra is bevált?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, szemöldökön is szuper, erősítette a szálakat, azóta szépen tudom formázni a szemöldököm, nem kell annyit pótolgatnom. :)

      Törlés
  3. Szia! Hol tudom megrendelni ezeket a termékeket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem hinném, hogy meg tudnád rendelni valahonnan, de ha bemész egy Dm-be, az Alverde sminktermékei között megtalálod őket. :)

      Törlés